Voor- tussen- en naschoolse opvang BLOS

BLOS Kinderopvang
BLOS Kinderopvang biedt vertrouwde buitenschoolse opvang. Wij werken vanuit onze speerpunten: plezier, ervaring & ontwikkeling, vertrouwen en ontzorgen.
Voor de kinderen van basisschool E.L.S. is er keuze uit drie unieke buitenschoolse opvang locaties: BLOS Vondellaan, BLOS De Speeltuin en BLOS Sport & Spel.
Vanuit onze pedagogische visie werken wij activiteitgericht. Aan de hand van wisselende thema’s krijgen de kinderen ’s middags activiteiten aangeboden waaraan zij kunnen deelnemen. Hierbij vinden wij het belangrijk dat de buitenschoolse opvang echt vrije tijd voor de kinderen is.

BLOS Vondellaan
BLOS Vondellaan biedt opvang aan kinderen van vier tot twaalf jaar en heeft voor elke leeftijdsgroep een eigen groepsruimte. De groepsruimtes bieden ruime uitdaging passend bij de leeftijd, van klimmuur bij de middenbouw tot techniekhoek bij de Topgroep. Buiten hebben de kinderen verschillende speelruimtes met diverse speeltoestellen om zich lekker uit te leven.

BLOS De Speeltuin
BLOS De Speeltuin bevindt zich in speeltuin Morschkwartier. Kinderen tussen vier en twaalf jaar hebben hier een uitdagend speelterrein met diverse speeltoestellen voor iedere leeftijd tot hun beschikking. De ruime groepsruimte biedt onder andere mogelijkheden tot fantasiespel in de speelhoek, tot rust komen in de leeshoek of tot koken in de ruime keuken.

BLOS Sport & Spel
Kinderen van 5-12 jaar kunnen ook kiezen voor locatie Sport&Spel. Deze locatie kenmerkt zich door het grote kunstgrasveld waar de sportcoach diverse activiteiten aanbiedt in het teken van sport en bewegen. In de binnenruimtes kunnen de kinderen zich terugtrekken met een boek, een spelletje spelen of meedoen aan knutselactiviteiten.

BLOS  ZwemBSO
BLOS biedt ook ZwemBSO aan in zwembad Poelmeer in Oegstgeest. De kinderen gaan met een medewerker van BLOS naar het zwembad waar zij les krijgen van professionele zweminstructeurs. Zo kunnen de kinderen hun zwemdiploma’s halen  binnen BSO tijd.

BLOS Voorschoolse Opvang
Naast buitenschoolse opvang bieden wij bij BLOS Vondellaan ook voorschoolse opvang aan. Voorschoolse opvang is opvang voor de openingstijd van school. De kinderen kunnen vanaf 7.30 uur naar BLOS Vondellaan gebracht worden door de ouders/verzorgers en worden door onze medewerkers op tijd naar school gebracht.
Voor vragen over de voorschoolse opvang kunt u contact opnemen met de locatiemanager van BLOS.

Opvangpakketten
Wonderland biedt de keuze uit verschillende opvangpakketten. U kunt 52 weken per jaar opvang afnemen maar ook alleen tijdens schoolweken of juist tijdens vakantieweken. Daarnaast biedt Wonderland opvang aan tijdens roostervrije dagen van school.
U kunt contact opnemen met Jody Warmerdam of Liesbeth Schelvis, verantwoordelijk voor cluster Leiden via [email protected] of  085 – 273 34 47.
Als u naar aanleiding van de informatie nog vragen heeft dan horen wij het graag.
Wonderland geeft kinderen de ruimte! Voor meer informatie en inschrijven kunt u terecht op onze website: www.wonderlandkinderopvang.nl.