(Voor)aanmelden of inschrijven

Wilt u uw kind aanmelden voor de Eerste Leidse Schoolvereniging? Lees dan hieronder verder hoe u dit kunt doen. Bent u zich nog aan het oriënteren op een schoolkeuze? Kijk dan vooral rond op onze website. U kunt ook altijd een afspraak maken voor een persoonlijk gesprek en een rondleiding door de school. Daarnaast hebben wij twee keer per jaar een open ochtend waar we u graag ontvangen. De data voor de open ochtend voor dit schooljaar zijn nog niet bekend. Afhankelijk van het aantal aanmeldingen dat reeds binnen is, wordt de open ochtend op uitnodiging gedaan of op inschrijving.

Afspraak maken
Wilt u een persoonlijk gesprek en een rondleiding door onze school? Dat kan en bij voorkeur onder lestijd, zodat u de school in een normale setting  kunt zien. U kunt een afspraak maken via de administratie, telefoon 071 – 576 52 66 of via [email protected].

Het laatste nieuws