• Dit evenement is voorbij.

Jostifair bij de Eerste Leidse Schoolvereniging

18 juni 2016 @ 11:00 - 16:00

Om de Jostiband te helpen hun droom (https://vimeo.com/145507314) te verwezenlijken organiseert de Eerste Leidse Schoolvereniging op zaterdag 18 juni a.s. van 11.00 tot 16.00 uur een Jostifair op het schoolplein.

We gaan er natuurlijk een gezellige dag van maken. De schoolband treedt op, er zijn tweedehands (kinder)spullen te koop. Je kunt blikgooien, er zijn diverse workshops en er is een loterij waarbij je o.a. kaarten van het jubileumconcert kunt winnen. Een deel van de opbrengst komt ten goede aan de Jostiband.

Dit kun je allemaal doen bij de Jostifair

Komt jouw kind met een kleedje, heb je een leuke prijs voor de loterij of kun je iets betekenen deze dag? Laat het ons weten via [email protected].

Kan je goed schminken, iets lekkers bakken, goed koffie en thee zetten, een leuke workshop geven? Meld je aan!

We maken er samen een gezellige dag van zaterdag 18 juni a.s.

Datum:
18 juni 2016